Участь співробітника НІСД у круглому столі «Інструменти мотивації на особистісному, інституційному та національному рівнях в контексті розвитку внутрішньої системи забезпечення якості у вищій освіті»

Поділитися:

124 травня 2018 р. у м. Києві за підтримки Програми Еразмус+, SPHERE, Виконавчого агентства з питань освіти, аудіовізуальних засобів і культури (EACEA) відбувся круглий стіл «Інструменти мотивації на особистісному, інституційному та національному рівнях в контексті розвитку внутрішньої системи забезпечення якості у вищій освіті». Захід організовано Національним Еразмус+ офісом в Україні (Проект ЄС) спільно з Національною командою експертів з реформування вищої освіти (HERE team), Представництвом Європейського Союзу в Україні, Міністерством освіти і науки України, Інститутом вищої освіти НАПН та Національною академією педагогічних наук України.

 

http://erasmusplus.org.ua/novyny/1772-kruhlyi-stil-instrumenty-motyvatsii-na-osobystisnomu-instytutsiinomu-ta-natsionalnomu-rivniakh-v-konteksti-rozvytku-vnutrishnoi-systemy-zabezpechennia-iakosti-u-vyshchii-osviti-24-travnia-2018-m-kyiv.html

 

Завідувач сектору підготовки докторів філософії та докторантів Савченко С.В. взяла участь у роботі круглого столу, на якому було зібрано представників Національної команди експертів з реформування вищої освіти Програми ЄС Еразмус+, Міністерства освіти і науки України, Науково-методичних комісій при МОН, Комітету Верховної Ради України з питань науки і освіти, організацій роботодавців, експертів з якості, викладачів, студентів.

 

У ході обговорення учасники круглого столу всебічно висвітлили та обговорили широке коло питань щодо викликів та перспектив забезпечення якості вищої освіти в Україні відповідно до нового законодавства; запровадження нових підходів до розвитку системи внутрішнього забезпечення якості у вищій освіті відповідно до ESG; ролі стейкхолдерів у системі внутрішнього забезпечення якості вищої освіти; проблем мотивації викладачів та студентів щодо участі в розвитку внутрішнього забезпечення якості вищої освіти тощо.